Wójt Gminy Żelazków informuje, że w terminie:
od dnia 24 marca do dnia 11 kwietnia 2025 r. można składać wnioski na odbieranie wyrobów zawierających azbest.
Realizację oraz finansowanie przedsięwzięcia w wysokości 100% kosztów zapewnia Gmina Żelazków.
Przedsięwzięcie obejmuje odbieranie, pakowanie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku w biurze podawczym Urzędu Gminy Żelazków wraz z formularzem informacji przedstawionych przez wnioskodawcę, dotyczącego pomocy de minimis.
Wnioski mogą składać: osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych gminnych lub powiatowych oraz samorządowych osób prawnych.
UWAGA: przedsięwzięcie nie może być realizowane na nieruchomościach stanowiących gospodarstwa rolne należące do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Wzór wniosku wraz z formularzem: /otwórz/





