Wójt Gminy Żelazków – Michał Kraszkiewicz – pokój 11 – 62 752 18 80
Zastępca Wójta Gminy Żelazków – Anna Sar – pokój 1 – 62 752 18 63
Referat administracyjny
– Sekretarz Gminy Żelazków – Jarosław Matusiak – Sala Ślubów, pokój 7 – 62 752 18 57
– podinspektor. ds. organizacyjnych i Rady Gminy – Agnieszka Koralewska – pokój 11 – 62 752 18 50
– inspektor. ds. zamówień publicznych, inwentaryzacji, BHP i Centralnego Rejestru Umów – Iwona Kiełbik – pokój 3 – 62 752 18 71
– informatyk – Bogumiła Kot – pokój 12 – 62 752 18 58
– inspektor ds. kancelaryjnych, obsługi interesantów i archiwizacji – Monika Cymer – Sałata – pokój 5 – 62 752 18 61
– konsultant ds. inwestycji – Dawid Żabiński – pokój 10 – 62 752 18 51
Referat finansowy
– Skarbnik Gminy Żelazków – Mariola Warszewska – pokój 8 – 62 752 18 70
– inspektor ds. dochodów budżetu – Justyna Wawrzonek – Bałwas – pokój 3 – 62 752 18 65
– inspektor ds. budżetu – Marta Kucińska – pokój 3 – 62 752 18 65
– inspektor ds. płac – Joanna Stasiak – pokój 3 – 62 752 18 75
– podinspektor ds. obsługi kasowej i CEIDG – Marta Pawlak – pokój 5 – 62 752 18 61
– główny specjalista ds. ewidencji wymiaru podatku – Joanna Luty – pokój 9 – 62 752 18 72
– inspektor ds. księgowości podatkowej – Karolina Wawrzyniak – pokój 9 – 62 752 18 72
– inspektor ds. funduszu sołeckiego – Katarzyna Pelc – pokój 9 – 62 752 18 72
– inspektor ds. egzekucji podatków – Małgorzata Antoszczyk – pokój 9a – 62 752 18 73
Referat ochrony środowiska, gospodarki gruntami i lokalami i komunalizacji
– Kierownik referatu ochrony środowiska, gospodarki gruntami i lokalami i komunalizacji – Justyna Kaczmarek – pokój 6 – 62 752 18 52
– podinspektor ds. ochrony środowiska i infrastruktury wiejskiej – Justyna Maniewska – pokój 5 – 62 752 18 53
– inspektor ds. geodezji, gospodarki gruntami, gospodarki komunalnej i komunalizacji – Ewelina Chojnacka – pokój 5 – 62 752 18 61
– inspektor ds. wymiaru i poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – Ewelina Chabierska – pokój 6 – 62 752 18 62
– podinspektor ds. wymiaru i poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – Mateusz Kłosiński – pokój 6 – 62 752 18 62
Referat oświaty, kultury, sportu i zdrowia
– Zastępca Wójta; Kierownik referatu oświaty, kultury, sportu i zdrowia – Anna Sar – pokój 1 – 62 752 18 63
– inspektor ds. oświaty, zdrowia, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz wyborów wszystkich szczebli – Marta Wawrzyniak – pokój 1 – 62 752 18 60
– podinspektor ds. promocji, kultury i sportu – Bartosz Trawnik – pokój 1 – 62 752 18 60
Referat planowania przestrzennego, komunikacji, inwestycji i funduszy pomocowych
– P.O. kierownika referatu planowania przestrzennego, komunikacji, inwestycji i funduszy pomocowych – Anna Sar – pokój 1 – 62 752 18 63
– podinspektor ds. planowania przestrzennego i obsługi inwestorów – Aleksandra Gnerowicz – pokój 2 – 62 752 18 55
– inspektor ds. drogownictwa, oświetlenia ulicznego i ochrony zabytków – Ewa Nawrot – pokój 13 – 62 752 18 56
– inspektor ds. ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu – Weronika Drużbiak – pokój 2 – 62 752 18 55
– inspektor ds. inwestycji, transportu publicznego oraz pozyskiwaniu funduszy unijnych i pomocowych – Zbigniew Sztrąpf – pokój 2 – 62 752 18 59
Urząd Stanu Cywilnego
– Zastępca Kierownika USC – Izabela Nowak – pokój 14 – 62 752 18 54
– inspektor ds. obywatelskich, ewidencji ludności i dowodów osobistych – Marta Kurek – pokój 14 – 62 752 18 54
– Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Inspektor Ochrony Danych Osobowych oraz ochrony sygnalistów – Andrzej Krupiński – pokój 13 –
62 752 18 56
– Inspektor ds. obrony cywilnej, obronności, wojskowości, pożarnictwa i stanów nadzwyczajnych – Marta Czarnecka – pokój 12 – 62 752 18 58